Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Vad skulle jag ta mig till utan älsklingen min...

Av funderandemamma - 15 mars 2014 15:25

Ligger rätt dålig sen i torsdag. Illamående och feber fram och tillbaks, orkar inte riktigt göra mat åt sonen då jag inte kan äta sj.


Så älsklingen min kom med dricka, glass, c-vitamin och pannkakor åt sonen.


Vad skulle jag gjort utan han. För han spelar det ingen roll vad det är för sjukdom, han kan komma med saker än om det är magsjuka man ligger i. Han ställer upp. <3


Sonen blev överlycklig över pannkakorna och slängde ur sig att åh vad snäll han är.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av funderandemamma - 18 mars 2014 19:10

Igår så borstade sonen tänderna med eltandborste och jag gick ut en stund. Efter en stund hör jag han skratta och tjoa så då går jag och kollar vad han gör.   - Jag borstar min snopp också tycker han. - Hmm och det ska man göra? - Jag tycker ...

Av funderandemamma - 16 mars 2014 08:42

Nu sen sonen kom upp och började förskoleklass så har väldigt många tankar dykt upp för han. Tankar som vi tycker är lite konstiga men som är helt naturliga för någon som inte vet hur livet riktigt fungerar.   Första gången som han kom med en kon...

Av funderandemamma - 15 mars 2014 17:18

Sonen sa en sak idag som skrämmer mig väldigt mycket då jag känner lite press på mig men samtidigt så väldigt underbart.   När älsklingen varit förbi med det han handlat åt mig så säger sonen att killen, hans dotter, jag och han är en familj.  ...

Av funderandemamma - 2 mars 2014 22:44

Helt underbart när man fortfarande är kär efter att varit ihop i 2 år. Men ack så skrämmande det är då han är helt olik de jag haft tidigare.   Visst vi har inte ett enkelt förhållande. Han har sina spöken i garderoben som han måste bearbeta, men...

Av funderandemamma - 27 februari 2014 07:20

Har så svårt att få sova ordentligt nu, fördelen iof är tt jag tar mig upp på morgon hur lite jag än har sovit.   Har tyvärr fått tillbaks min kroniska smärta i nacka, axlar och skulderblad. Och pga smärtan och spänningar i nacken så får jag kron...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards